Multifaktoros (MFA) azonosítással kapcsolatos problémák

Amennyiben az MFA-hoz beállított telefonszámon tartósan nem elérhető, és emiatt a dolgozói M365 fiókhoz nem lehet hozzáférni, a fiók tulajdonosa kérheti az új MFA telefonszám bekérésének kényszerítését.

Mielőtt ez megtörténne, a fióktulajdonos győződjön meg róla, hogy bármely számítógépen van-e még aktív böngészős belépése. Amennyiben igen, akkor saját maga is meg tudja változtatni az MFA-val kapcsolatos adatokat az alábbi oldalon:

https://account.activedirectory.windowsazure.com/proofup.aspx?culture=hu-HU

Amennyiben nincs lehetőség a fiók elérésére, mert nincs olyan számítógép, ahol be lenne jelentkezve, az Informatikai Igazgatóságtól kérheti az MFA-hoz új telefonszám bekérésnek kényszerítését.

Ehhez hívja az Informatikai Igazgatóság operátori telefonszámát (+36 1 463 1616). A hívás során az operátor kolléga szóbeli azonosítást végez, néhány személyes adat bekérésével. A következő belépés során fogja tudni beállítani az új telefonszámot az MFA-hoz.